Rabu, Oktober 12, 2005

Semalam Yang Hangat

Semalam time tengah mencari bazaar ramadhan yg besst bessst terdetik plak lam kepala, apa kata kalo aku kasik ruang skit pada blog ni untuk letak lagu lagu yang mempunyai banyak kisah dalam hidup aku, lagu-lagu yg dimaksudkan pula bukanlah versi asal, tapi versi mentah (raw) yang memang tiada di pasaran dalam negara kita.
Petang nanti i'allah aku akan masukkan lagunya satu persatu.

Lagu seroja pun macam besst gak, lagu S. Effendi yang pernah dipopularkan oleh ramai penyanyi termasuk Ibnor Reza dan terkini Jamal dan Mawi, hmmm.... Lagu original S. Effendi ada dalam simpanan aku, tapi seperti yang aku kata tadi aku lebih suka lagu mentah.. mentah.. mentah...
Tapi kan, tunggulah sampai lagu tu dah sejuk skit baru aku akan letak.
Aku ingat nak mulakan dengan lagu-lagu dari zaman 60-80an, DJ Dave?, Sharifah Aini?, Sudirman? Aman Shah?... tengok nanti lah maner satu yg sesuai

Tiada ulasan: